Hemşire Çağrı Sistemi

Analog Sistem

Sistem analog tabanlı bir yapıdadır. Sistem Bileşenleri aşağıdaki gibidir.

  • Hemşire Çağrı Paneli
  • Olayları kayıt altına almak ve bildirmek için raporlama ve bildirim yazılımı (isteğe bağlı),
  • Oda kontrol modülü,
  • Hasta Yatak Çağrı-Reset ve El seti Ünitesi,
  • Hemşire odada Butonu
  • WC İpli Acil Çağrı Butonu,
  • Kapı Üstü Uyarı Lambası,
  • Oda içerisi aydınlatma kontrolü için kontrol modülü (isteğe bağlı).

Hastanın oda içerisinden yapmış olduğu çağrı, hemşire odası ya da bankosunda bulunan çağrı paneline numerik olarak düşer. Burada bulunan hemşire, gelen çağrının hangi oda ve yatağa ait olduğunu görür. Bu durumda, çağrı yapılan odanın kapı üzeri lambası Kırmızı renktedir. Hemşire odaya girdiğinde yatak başında ya da WC’de bulunan butonun reset kısmına basarak odaya geldiğini sisteme bildirir. Bu durumda kapı üzeri lambası Yeşil renktedir. Hemşire, bu durumda olaya müdahale edebilir ise oda terk butonuna basarak odadan ayrılabilir, yardım istemesi durumunda ise odadan Mavi Kod çağrısı başlatabilir. Bu durumda da kapı üzeri lamba Mavi renkte yanar. Eğer sistem üzerinde raporlama yazılımı kullanılıyor ise oluşan tüm süreçler rapor olarak kayıt edilir ve istenildiği zaman incelenme imkanı sağlar. Sisteme istenildiği takdirde Çağrı Cihazı entegrasyonu mümkündür. Bu Entegrasyon sayesinde Hastaların yaptığı çağrılar Hemşire paneli ile birlikte personelin kullanmakta olduğu çağrı cihazlarına da düşer.Bu sayede mobil haldeki personele ulaşım kolaylaşır,Olaylara müdahale süresini kısaltır,Servis kalitesini artırır.

IP Sistem

IP Hemşire Çağrı Sistemi,

  • Dokunmatik ekranlı – kart okuyuculu oda kontrol paneli
  • Yatak başı çağrı ünitesi
  • Hasta el seti
  • WC&Banyo ipli çağrı ünitesi
  • Kapı üstü koridor lambasından oluşur.

Sisteme Kablosuz çağrı cihazı(pager) ve Dect telefon entegrasyonu mümkündür. Odalardan yapılan çağrılar hemşire çağrı panelinden görüntülenebildiği gibi, sisteme bağlı olarak çalışan çağrı cihazları yada Dect telefonlar üzerinden de görüntülenebilir. Sistem IP temelli olması nedeni ile yönetim yazılımı baştan sona kadar kendisine bağlı ekipmanların çalışırlığını ve stabilitesini kontrol edebilmektedir. Arıza durumlarında ise sisteme tanımı yapılmış bir teknik personele durum hakkında bildirim yapabilmektedir. Sistemin hastane bünyesinde kullanılan HBYS (Hastane Bilgi Yönetim Sistemi) ile entegrasyonu son derece kolaydır. Bu entegrasyon hastane yönetimine raporlamalarda ve servis kalitesinin yükseltilmesinde oldukça etkilidir. Ayrıca bu entegrasyon sayesinde çağrı yapan hastanın kritik bilgileri de ilgili personele gönderilebilmektedir. Versatile ailesi sadece bir hemşire çağrı sistemi değil, sizlere katma değer sağlayacak iletişim platformudur. Sizlerin ihtiyaçları doğrultusunda sizinle beraber büyüyüp gelişebilecek bir yapıdadır.

Kablosuz (Air) Sistem

Hasta El seti veya Wc banyolardan Yapılan çağrılar Direk olarak Hemşire paneline iletilir. Çağrı butonları ve Hemşire paneli arasındaki mesafenin fazla olması durumunda sinyal tekrarlayıcı üniteler ile kapsama alanını genişletmek mümkündür. Hemşire Çağrı Paneline düşen çağrılar istenilmesi durumunda raporlanabilir. Sisteme Çağrı cihazı Entegrasyonu mümkündür.

Hemşire Çağrı
KAPAT
Call Now Button